Marketing & kommunikation

Når de kreative idéer & bundlinje følges ad



  • Står det lysende klart for jeres kunder og samarbejdspartnere, hvad I sælger, hvad I står for, og hvad I kan?


  • Formår I at sætte fokus på lige nøjagtig det unikke, der gør jer stærke, i de produkter eller ydelser, I tilbyder?

Hvad er ydelsen?

Idéer og koncepter

Anderledes eller mainstream?


  • Skiller I jer ud fra konkurrenterne, der producerer de samme varer eller tilbyder de samme ydelser?



  • Spreder i budskabet omkring det, I kan - hvilke kreative og anderledes veje går I? 



    • Vi udfordrer de tanker og idéer, der allerede eksisterer i jeres forretning - vurderer med nye friske øjne udefra og laver det kreative oplæg på, hvordan I  kan italesætte jeres brand og forretnings værdier.


    • Vi gennemtænker den kreative idé og det koncept, der gør, at I skiller jer ud fra jeres kolleger i branchen. Bytter om på 'strømkablerne' i jeres forretning - ser den fra et nyt og anderledes perspektiv.


    • Vi tager udgangspunkt i jeres eksisterende forretning - bruger de ressourcer, værktøjer og metoder, der allerede fungerer - men tilføjer  nytænkning og idéer, I aldrig selv havde tænkt.




      Kreativ nytænkning, der baner anderledes veje til målet

      Fra idé til drift

      Inplementering og et persnligt samarbejde.




      •  Vi hjælper med hele implementeringsdelen af de nye tiltag - får kolleger med på rejsen og implementeret i håndterbare driftsspor. 


      • Vi står også gerne for den løbende vedligeholdelse og nytænkning i de kanaler, I ikke selv har tid til - eller ikke formår at håndtere.