Kreativ kommunikation

Når de kreative idéer & bundlinje følges ad

Mission, vision og værdier


eller varm luft?


  • Skiller I jer ud fra konkurrenterne, der producerer de samme varer eller tilbyder de samme ydelser?




  • Spreder i budskabet omkring det, I kan - hvilke kreative og anderledes veje går I? 



      • Har I lavet en gennemtænkt strategi, der fungerer som vejen til virksomhedens langsigtede mål?




      • Hænger strategien kun i 'de øverste luftlag' og mangler formidlingen til kolleger, så den også giver værdi, hvor den skal efterleves?





        Anderledes eller mainstream?

        Vi finder på den kreative idé og det indspark, der baner anderledes veje til målet



        Vi udfordrer de tanker og idéer, der allerede eksisterer i jeres forretning - vurdere med nye friske øjne udefra og laver det kreative oplæg på, hvordan I  kan italesætte jeres brand og forretnings værdier.


        Vi gennemtænker den kreative idé og det koncept, der gør, at I skiller jer ud fra jeres kolleger i branchen. Bytter om på 'strømkablerne' i jeres forretning - ser den fra et nyt og anderledes perspektiv.


        Vi tager udgangspunkt i jeres allerede eksisterende forretning og bruger de ressourcer, værktøjer og metoder, der allerede fungerer men tilføjer skæve vinkler, nytænkning og idéer, I aldrig selv havde tænkt. 


        Kontakt: hanne@kampler.dk / 23646443

        Kontakt

         
         
         
         
         

        Denne hjemmeside benytter cookies. Ved at klikke på 'Acceptér' godkender du vores brug af cookies.

        Læs mere
        Godkend