Falck

Case:

Kreativ formidling af stærke budskaber toppen.

Mål: Skabe tillid, tro og talerør fra topledelsen - til yderleddet i Falck Ambulance DK 

 Falck ambulance DK havde ønsket om at styrke den tværgående information fra topledelsen, til mellemledere og helt ud til redderne - styrke den interne holdånd og kendskabet til virksomhedens overordnede tanker, udvikling, værdier og nye tiltag.


Metoden  blev kreative  storyboards, gennemskrevne manuskripter og replikker samt guide, styrke og mod til at stå naturligt foran et kamera -  afslappet, rolig og bare være sig selv. 




Resultatet blev virkningsfulde, sjove og tværgående  informationsfilm - optaget under forskellige overskrifter, på forskellige Falck-lokationer rundt i landet.


Alle film bygget op omkring det samme mål - med samme stærke effekt og styrke:  

Fokus på information og nærvær fra Falck ambulances topledelse.



Se 3 pakkeløsninger her, hvordan I skaber fremdrift internt mod jeres mål!

Klar til et uforpligtende opstartsmøde?