ERHVERVSLIVET

kontakt

Idé

ER I TILFREDSE MED DAGLIGDAGENS TRUMMERUM?

  • Har I gjort det samme dag efter dag, måned efter måned - år ud og år ind - fordi 'maskinrummet' er bygget og tandhjulene bare snurrer?


  • Trænger i til lidt nytænktning eller et andet perspektiv på jeres forretning - måske den lille forandring der får jer til at skille jer ud?


  • Er jeres medarbejdere top-stolte af at være ansat hos jer - giver I dem 'den gode historie' som de kan fortælle videre til både kunder og netværk, eller er det bare "8 til 16 indstilling"?


  • Øv - knokler I bare på hver evig eneste dag - men sådan helt nede på bunden - ser det rødt ud?





    Vi finder på den kreative idé, tanke, tilbud, sammensætning der gør, at I skiller jer ud.

    Bytte om på 'strømkablerne' i jeres forretning

    - ser den med et andet og anderledes perspektiv, så både kolleger og kunder føler en god forandring. Et skud ny energi i form af nytænkning ind i jeres forretning - den idé der får vendt skuden.

    MISSION, VISION & VÆRDIER - HAR I STYR PÅ DEM?


    • Har I egentlig fundet jeres ledestjerne i jeres virksomhed – noget som alle forstår og kan identificere sig med i deres daglige arbejde?


    • Har I lavet en gennemtænkt strategi, der beskriver virksomhedens langsigtede mål, men lever den kun i de ‘øverste luftlag' og som et fint afsnit på jeres hjemmeside?


    • Forstår jeres medarbejdere egentlig betydningen af strategien – hvad det betyder for den enkeltes måde at arbejde på?


    • Bliver forandringer kommunikeret helt ud i leddene – altså helt der ud, hvor de også skal efterleves?


      • Har kunderne fuldt overblik over jeres strategi - hvad I står for, og hvad I kan?




      At ‘omskrive’ historien fra toppen – tilpasse den til modtagerne, så alle kommer med på den interne rejse, om det så drejer sig om formidling af strategien, samarbejde på tværs eller forståelsen til den enkelte medarbejder.

      Jeg skræddersyr de værktøjer, det kræver og klæder mellemlederne på med deres egen formidlings historie, som de selv kan stå på mål for. De skal jo også være trygge i at lede deres team mod nye højder.



      KUNDEARRANGEMENTER - FÅR I VALUTA FOR PENGENE?


      At hjælpe med at finde frem til den opbygning af jeres kunde-arrangement, der fanger jeres kunder lige dér, hvor det er interessant – hvor de kan se værdien i at dukke op. Og så klæder jeg jeres eget personale på til dagen – de er jo ikke gæster!


      Der skal virkelig arbejdes og bygges relationer - og hvis men kan gøre det strategisk med den rigtige agenda, så skabes den gode kontakt til en kunde eller emne – også når det bliver hverdag igen, og der skal tales forretning.


      • Er indholdet lidt tyndbenet til jeres kundearrangementer – måske så tyndt, at I næsten ingen tilmeldinger får?


      • Er der sammenhæng og en rød tråd igennem dagen – foredrag, visuel dekoration, underholdning, forplejning og jeres eget personale?


      • Kender jeres medarbejdere deres rolle på dagen - eller går der lige lovlig meget kollegial

        croissant-spiseri i den? 


      • Er jeres sælgere klædt ordentligt på til at forstå vigtigheden af et godt arrangement, og hvad deres rolle er?


      • Det er jo ikke gratis at holde, så får I virkelig værdi for pengene, skabt interesse, opbygget relationer - måske endda lavet aftaler?


      • Følger I mon op dagen efter - også lidt mere begavet og anderledes end andre? 


      FÅR i MAX UDBYTTE TIL JERES INTERNE MØDER

      • Har I alt for mange gange samlet jeres team en hel dag… bare for at samle teamet en hel dag? Det er jo næsten obligatorisk at det årlige/kvartalsvise/månedlige salgsmøde skal holdes, men giver mødet værdi for medarbejdere og for virksomhed?


      • Er der den gode kobling til virksomhedens overordnede mål og strategi – når budskaberne og ikke mindst den gode historie skal nå helt ud i leddene?


      • Er dagen bundet rigtigt sammen og skaber den både sammenhold, kollegialt nærvær? Nedbryder den vanetænkning og intern konkurrence?


      • Giver dagen værdi til jeres dagligdag og herved forretning, eller er det bare endnu en hyggedag med god forplejning?


      • Følger I egentlig op – når alle kolleger er spredt fra alle vinde igen?



      At hjælpe med at skabe de rigtige rammer, formidlingen af indholdet og den efterfølgende vigtige opfølgning, så jeres ledermøde eller salgsmøde giver værdi. Og ikke kke blot værdi til den enkelte medarbejder - men også på tværs i gruppen og selvfølgelig i jeres virksomhed.


      Det handler om ‘uddannelse og udvikling’ i den retning, hvor man ønsker sit team hen – og så lede dem den vej. kort sagt: gøre ‘modarbejdere’ til medarbejdere og  sammen rykke sig i en bedre og stærkere retning med en fælles front.


      Instagram


      Kampler - Kreativ Kommunikation

      Lautruphøj 5-7

      2650 ballerup

      23 64 64 43

      hanne@kampler.dk

      Det er netop den kreative idé og vinkel, der baner nye og anderledes veje til målet - og ændre indstilling og mindset på vejen...

      3 gode steps til en

      vellykket forandring

      Hop på efter behov - og hop  af, når I selv internt kan  klare opgaven. 

      KONCEPT

      Ide &

      kreativitet

      Den kreative idé og vinkel, der skaber nye og anderledes veje til målet

      Strategi & forretningsforståelse

      Den skræddersyede, driftsikre plan, der flytter jer i den rigtige retning

      DEN

      DRIFTSSIKRE

      PLAN

      ONBOARDING AF KOLLEGER & KUNDER

      Involvering & implementering

      Den nærværende workshop/event 100% tilpasset behovet

      Idé

      Den rette kreative aktivitet skaber det rette fokus


      At hjælpe med at finde frem til den opbygning af jeres kunde-arrangement, der fanger jeres kunder lige dér, hvor det er interessant – hvor de kan se værdien i at dukke op. Og så klæder jeg jeres eget personale på til dagen – de er jo ikke gæster!


      Der skal virkelig arbejdes og bygges relationer - og hvis men kan gøre det strategisk med den rigtige agenda, så skabes den gode kontakt til en kunde eller emne – også når det bliver hverdag igen, og der skal tales forretning.


      Når kreative idéer & bundlinje følges ad...

      kontakt


      Privatlivspolitik



      Copyright © 2018 Kampler - Kreativ Kommunikation.

      All rights reserved.





      Kampler - Kreativ Kommunikation

      Lautruphøj 5-7

      2750 ballerup

      hanne@kampler.dk

      Ring: 23 64 64 43


      Instagram