KREATIVE IDÉER
Kampler Kreativ Kommunikation


Lautruphøj 5-7

2650 Ballerup


hanne@kampler.dk

Mobil: 23 64 64 43


Instagram

?

BRUG FOR KONSTRUKTIV

IDEUDVIKLING



BUD PÅ UDFORDRINGER

STRATEGI

INTERNE MØDER

KUNDEARRANGEMENTER

  • Har I alt for mange gange samlet jeres team et en hel dag… bare for at samle teamet en hel dag? Det er jo næsten obligatorisk at det årlige/kvartalsvise/ månedlige salgsmøde skal holdes, men giver mødet værdi for medarbejdere og for virksomhed?


  • Er der den gode kobling til virksomhedens overordnede mål og strategi – når budskaberne og ikke mindst den gode historie skal nå helt ud i leddene?


  • Er dagen bundet rigtigt sammen og skaber den både sammenhold, kollegialt nærvær? Nedbryder den vanetænkning og intern konkurrence?


  • Giver dagen værdi til jeres dagligdag og herved forretning, eller er det bare endnu en hyggedag med god forplejning?
  • Følger I egentlig op – når alle kolleger er spredt fra alle vinde igen?
  • Er indholdet lidt tyndbenet til jeres kundearrangementer – måske så tyndt, at I næsten ingen tilmeldinger får?


  • Er der sammenhæng og en rød tråd igennem dagen – foredrag, visuel dekoration, underholdning, forplejning og jeres eget personale?


  • Kender jeres medarbejdere deres rolle på dagen - eller går der lige lovlig meget kollegial

    croissant-spiseri i den? 


  • Er jeres sælgere klædt ordentligt på til at forstå vigtigheden af et godt arrangement, og hvad deres rolle er?


  • Det er jo ikke gratis at holde, så får I virkelig værdi for pengene, skabt interesse, opbygget relationer - måske endda lavet aftaler?


  • Følger I mon op dagen efter - også lidt mere begavet og anderledes end andre? 


  • Har I lavet en gennemtænkt strategi, der beskriver virksomhedens langsigtede mål, men lever den kun i de ‘øverste luftlag' og som et fint afsnit på jeres hjemmeside?


  • Forstår jeres medarbejdere egentlig betydningen af strategien – hvad det betyder for den enkeltes måde at arbejde på?


  • Har I egentlig fundet jeres ledestjerne i jeres virksomhed – noget som alle forstår og kan identificere sig med i deres daglige arbejde?


  • Bliver forandringer kommunikeret helt ud i leddene – altså helt der ud, hvor de også skal efterleves?


  • Har kunderne fuldt overblik over, hvad I står for, og hvad I kan?

KREATIV

KOMMUNIKATION


Hvis I kender jeres mål og udfordringen, for at nå det, så udtænker jeg  et strategisk stærkt koncept og de rette værktøjer til kommunikationen, så det giver værdi til jeres virksomhed.

Jeg er jeres kreative sparringspartner, der kan skræddersy løsninger og værktøjer. Jeg vender tingene på hoved, tænker abstrakt, konstruktivt og får idéerne ned i et håndterbart driftspor. Ellers er det jo spild af tid..


Og så kan jeg skabe den

begejstring og det rette engagement, når tingene skal formidles.

Jeg har fokus på udbyttet, da det skal give værdi til medarbejdere, virksomhed, kunder og derved bundlinjen.

SEND EN FORESPØRGSEL: 

 
 
 
 


Privatlivspolitik



Copyright © 2018 Kampler - Kreativ Kommunikation.

All rights reserved.





Kampler - Kreativ Kommunikation

Lautruphøj 5-7

2650 ballerup